לוגו טורנט

מערכת ניהול התוכן

מערכת ניהול תוכן

דפי נחיתה – המקסימום שבמינימום

אם אתם רוצים שתהיה לכם נוכחות ברשת, אבל אין לכם הרבה מה לכתוב או להציג – בניית מיניסייט או דף נחיתה היא התשובה המושלמת עבורכם. צרו קשר עוד היום עם המומחים של טורנט, ובתוך זמן קצר תהיה לכם נוכחות בולטת ברשת! 

מהם דפי נחיתה?

דף נחיתה הוא אתר אינטרנט בן עמוד אחד בלבד, אבל בעמוד הזה יש את כל מה שאתם צריכים כדי שיפנו אליכם: מסר שיווקי שמהווה "טיזר" לגולשים ו/או מבהיר להם באופן חד וחלק את הסיבה שבגללה הם לא יכולים בלעדיכם. דף נחיתה שכזה כולל, כמובן, טופס ליצירת קשר שמוצג באופן בולט, כאשר מעליו, במשפט אחד, אתם אומרים לגולשים שלכם למה כדאי להם לפנות אליכם. דפי נחיתה שכאלה מהווים דרך מצוינת להצגת העסק שלכם ברשת, בהשקעה כספית מינימלית. 

איך מקדמים  דפי נחיתה?
נכון הדבר, שאתר שיש בו הרבה תוכן הוא אתר שקל יותר לקדם, אבל בהחלט ניתן לקדם גם אתרים קטנים ודפי נחיתה. למעשה, יש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת:

קידום ברשתות חברתיות – אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בגוגל פלוס ו/או בטוויטר, הוא יכול להוות פלטפורמה מצוינת לקידום המיניסייט או דף הנחיתה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעלות לעמודים אלה קישורים לאתר שלכם, וכך להשיג גם חשיפה נרחבת בפני הגולשים ברשתות החברתיות, וגם תרומה משמעותית לקידום האתר בגוגל, בזכות הגדלת מספר הכניסות.

קידום ממומן – דרך מצוינת נוספת לקידום אתרים קטנים היא באמצעות הפרסום הממומן. אתם יכולים לבחור לפרסם בגוגל או ברשתות החברתיות השונות וזאת בהתאם לקהל היעד שלכם, וכך, בהשקעה שלא חייבת להיות גדולה – להשיג חשיפה משמעותית לאתר שלכם וכמובן – להגדיל את מספר הפניות.

מה אנחנו עושים בשבילכם?
כרגיל – (כמעט) הכול: מקימים דפי נחיתה ומיניסייט בעיצובים מרשימים ומציעים לכם מגוון שירותים נלווים שיסייעו לכם בהפצת האתר שלכם, כגון כתיבה שיווקית שעושה את ההבדל, קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן ועוד.
אז אם גם אתם רוצים להשקיע פחות ולקבל יותר – צרו עמנו קשר עוד היום ובתוך זמן קצר המיניסייט שלכם יהיה מוכן. 

דילוג לתוכן